dijous, 29 de setembre del 2011

Salsa barbacoa.

El dissabte hi havia partit de futbol i una hora abans se'ns va ocórrer trucar a uns amics per veure'l junts, vaig preparar una pizza barbacoa per sopar, un altre dia la penjaré, avui porto només la salsa barbacoa.
La podeu fer servir tant per a pizzes, com per carns a la brasa, etc....




Ingredients:
1 ceba tendre picada fina, 300 gr. de kepchup, 50 gr. de sucre, el suc d'una llimona, 50 gr. de mel, 1/2 cullerada de cayena en pols (jo no tènia, li vaig posar 2 cayenas senceres que desprès vaig enretirar), 1/2 cullerada de pimentó dolç, 1/2 cullerada de ceba en pols, 1/2 cullerada d'all en pols, 1 cullerada de sal, 1 cullerada de farigola, 1 cullerada d'alfàbrega, 1 cullerada d'orenga.

La mida de la cullera es de postres.

Preparació:
Posem en el got de la thermomix la ceba tendra. Afegim el ketchup, el sucre, el suc de llimona i programem 10 seg. velocitat 4. Afegim la mel i ho tornem a barrejar uns 20 seg. a la mateixa velocitat.
Afegirem al got la resta dels ingredients, cayena, pimentó, ceba i all en pols, sal, farigola, alfàbrega i orenga. Ho barregem bé.

Programem 2 min. a temperatura 40ºC i velocitat 2.
Podem deixar reposar la salsa en la nevera d'un dia per a un altre, encara que jo aquesta vegada no vaig poder deixar-la reposar, i bé, no va quedar malament.

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada