dimecres, 7 de setembre del 2011

Salsa rosa.

Això és un clàssic però no de l'estiu encara que és en aquesta estació quan jo més la utilitzo. Funciona de meravella amb qualsevol amanida estiuenca, encara que també pot acompanyar perfectament uns llagostins al nadal, no?

No poso quantitats, no les he fet servir mai per fer-la i no sabria dir-vos, la vaig tastant i "andando". A més ara no la faig jo, s'encarrega el meu fill petit Rubèn.





Ingredients:
Mahonesa, ketchup, mostassa, un rajolí de brandy (jo no li poso) i opcional-ment un rajolí de llet.

Preparació:
Posarem tots els ingredients menys la llet en un bol i amb unes varetes barrejarem enèrgicament fins a integrar-ho tot.

Depèn perquè la fem, (com les amanides estiuenques que porten una mica de tot), la necessitarem mes clareta, llavors jo li poso una mica de llet i vaig barrejant fins a obtenir la textura desitjada.

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada