diumenge, 8 de juliol del 2012

Pollastre al curri

Tinc als nens fent un mini curs de vela al port, i et puc assegurar que quan arriben, encara no han entrat per la porta, que ja estan reclamant el dinar (això es el que te estar tot el diumenge al mati allunyat de la nevera...), avui, he pensat en fer alguna cosa que els agradés, i bé això sens dubte, els ha agradat.




Ingredients:
Pits de pollastre sense os i sense pell (jo he posat 6 petites), 1 ceba tendra, 1 pebrot vermell i un verd, 2 tomàquets madurs, 1 culleradeta de curri, oli d'oliva, 1/2 litre de brou de pollastre, sal i pebre. Per acompanyar una mica d'arròs bullit (jo he posat un especial per amanides).  

Preparació:
Pelarem la ceba i la tallarem a llunes, netejarem els pebrots i els tallarem en quadrats. Reservarem.

Escalfarem l'oli en un wok, afegirem la ceba i el pebrot, sofregirem durant 10 minuts, removent de tant en tant.

Tallarem els pits de pollastre en daus de grandària mitjana i els incorporem a les verdures. Seguirem cuinant a foc fort, fins que el pollastre sigui daurat.

Incorporarem els tomàquets, pelats i tallats en daus. Salpebrarem i espolvorejarem amb el curri,  remourem i cobrirem amb el brou calent.

Cuinarem fins que el brou s'hagi reduït. Servirem el plat de seguida, acompanyat d'una mica d'arròs.

Bon profit.

4 comentaris:

  1. Eva, jo ja no sóc una nena però també m'agrada molt el pollastre al curri! Segur que els teus fills ho devoren, això de fer activitat al mar fa venir molta gana, ho dic per experiència!!! Petons i que l'estiu segueixi tan bé com fins ara! Amb platets refrescants

    ResponElimina
  2. MMmm quina bona pinta, no m'extranya que els agradés... Petons

    ResponElimina
  3. Si jo arribo a casa i em trobo aquest curri fet et puc garantir que me'l menjo sense obrir els ulls!
    Feliç setmana Eva,
    Nani

    ResponElimina
  4. jo no faig cap curs de vela Eva, però t'asseguro que em menjava el plat en un sg!! ,P petonets

    ResponElimina