divendres, 15 de juny del 2012

Mojito.


Em direu beoda, però no, de veritat...

Es dia 15 (com pasa el temps), i tenim un nou repte, es dia 15 i com sempre arriva la recepta del 15, aquest mes desde "Els fogons de la bordeta" i "xocolata desfeta" ens conviden a fer còctels, ja tenim la calor aqui, i una nit a la terrassa amb amics, sempre passa millor amb un bon còctel.

Aquest any m'estic interesant per la caipirinya (es el que beuen els pirates, i arribaran ben aviat), però encara haig de fer pràctiques, llavors us deixo la meva especialitat, els mojitos, cada vegada en se més...




Ingredients:
Menta (importantíssim), sucre morè (necessari), rom negre (o blanc, però millor el negre) aigua amb gas i gel, molt de gel picat.

Preparació:
Posarem a cada got unes fulles de menta fresca (la podeu comprar, però millor un test...), 1 o 2 cullerades de sucre morè (depèn de lo llaminers que sigueu), tallarem les puntes
de la llima i la partirem en trossos, posarem mitja llima en cada got.

Ara ve la part important dels meus mojitos, amb una mà de morter, picarem bé tot el contingut del got, la menta es trenca, però és el que li dóna un toc especial.

Omplirem el got amb gel picat, ara podem trobar-lo en molts supermercats, però jo ja m'havia comprat una picadora manual de gel. Afegirem el rom, mes o menys, al gust de cadascun i acabarem d'omplir amb l'aigua amb gas.

Ja només queda decorar amb unes fulles de menta, una rodanxa de llima i una palleta, això si negra.

Bon profit o bona estona...

3 comentaris:

  1. Venga doncs a practicar! Ja veig que el mojito et queda genial! Petons

    ResponElimina
  2. Què dius que ets experta en mojitos? On dius que vius? jajajaja M'encanta, o sigui que a mi posa-me'n dos! Hips! ;)
    Moltes gràcies per participar!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  3. que buenos que son los mojitos y este seguro que lo es
    bona setmana

    ResponElimina