dimecres, 10 d’agost del 2011

Pizza-pa, Pa-pizza o simplement espardenyes.

Ja que el dissabte passat tenia a les meves nenes per aquí, vaig aprofitar per ficar-me en la cuina amb elles, vam buscar alguna cosa facileta i per descomptat que els agradés fer-ho i menjar-ho. La Marta, se'm  va escaquejar una mica ràpid, però l'Elena, va estar al peu del canó fins al final, bé, que jo em vaig limitar a treure el material de la nevera i poc mes.





Ingredients:
Pa de Pagès, una bossa de mescla de formatges, una cunya de roquefort, mozzarella rallada, bacó tallat petit, una mica de tonyina, tomàquet fregit, olives negres sense pinyol i una mica d'orenga.

Preparació:
Fàcil, fàcil, fàcil, pinzellarem el pa amb el tomàquet fregit, i damunt posarem el farciment triat, la barreja de formatges, pessigades de rocafort i la mozzarella per les de formatge i el bacó i la tonyina per a les altres. Les olives negres i l'orenga les posarem a les dues.
Ficarem al forn a 180º fins que el pa aquest cruixent i els formatges fosos.

Jo he proposat aquests dos farciments, però solament teniu que tirar-li imaginació.

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada