dissabte, 8 de gener del 2011

Ja han arribat els Reis...

6 de Gener, aquesta nit han pasat per casa meva els Reis Mags de l'Orient.

Es el dia que més m'agrada de tot l'any. Nadal m'agrada, peró la nit de Reis es la meva preferida amb diferència, ni el meu aniversari (jo dec ser de les poques que no l'importa fer anys, els vull fer tots!!!), ni res de res, el dia de Reis te un color i una olor especial.
Evidentment quan tenim nens petits, la nit de Reis es una nit especialment intensa, plena de nervis, d'il·lusions, de les ganes d'anar a dormir aviat per aixecar-nos al dia seguent i trobar totes les coses, que si ens hem portat bé, ens haura deixat el nostre Rei (el meu Baltassar, de tota la vida), però jo que començo a tenir els nens amb una edat (12 i 15), continuo tenint la mateixa il·lusió que sempre he tingut, bé, ja us he dit que es el meu dia preferit. 

Aquest any, ens hem portat tots molt bé, perquè a mes a mes dels regals que ens han deixat per els de casa, també ens han deixat alguna coseta més per les tietes i les iaies.



 És van posar de contentes!!!

Era un paquetet petit, però els Reis han tingut un Desembre moooooolt ocupat.
Tenia un potet de melmelada de poma i canyella, un potet de melmelada de tomàquet i un potet de melmelada de pebrot.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada