Com he pogut viure sense coneixer el crumble...
Ingredients:
500 gr de maduixots, 150 gr farina de rebosteria, 100 gr de mantega, 100 gr de sucre, 100 gr. de ametlla picada.
Preparació:
Escalfarem el forn a 200° calor a dalt i a baix amb aire.
En un motlle que pugui anar al forn, posarem les maduixes prèviament rentades i escorregudes, tallades per la meitat. Posarem una mica de sucre per damunt. Deixarem que vagi fent el xarop.
Prepararem la massa del crumblé, barrejarem a mà la farina, la mantega en trossets i el sucre, fins que quedi esmicolada. Deixarem reposar a la nevera 10 minuts. Espolvorejarem aquesta massa sobre els maduixots, acabarem abm la ametlla picada per sobre.
Baixarem el forn a 180° i ficarem la safata uns 20 minuts. Ha de quedar una crosta daurada i dura.
El menjarem tebi, però si fa caloreta el podem acompanyar de nata muntada ensucrada, una bola de gelat...
Bon profit.




