dissabte, 16 de juny del 2012

Tomàquets farcits d'amanida de blat.

Aquest es el segon repte enfogona't en el que participo, i haig de reconeixer varies coses, que no havia fet servir en la meva vida el blat (que no fos en farina, clar...), que no serà l'última vegada que el faré servir i que a mi, aquest tipus d'amanides ara que tenim la calor aquí m'encanten, total que he m'ho he passat pipa, tant a l'hora de fer-lo com a l'hora de menjar-lo. Així dons haig de donar les gràcies als blogs "Tapa't... de tapes" i "Quins fogons" per fer-me probar coses noves.


Ingredients:
100 gr. de blat (jo l'he trobat de la marca nomen), pebrot verd, vermell, una ceba tendra, 4 tomàquets d'amanida sal pebre i una vinagreta verda.

Preparació:
Courem el blat tal com indica el fabricant, l'escorrerem, el refrescarem una mica sota l'aigua freda, reservarem.

Obrirem els tomàquets i els buidarem, els reservarem. Agafarem la carn del tomàquet i la picarem tota ben petita descartant les llavors, la deixarem una estona en un colador per que deixí anar tota l'aigua que tenen. 

Picarem la resta de verdures ben petites, les mesclarem amb el blat i el tomàquet.

Sal pebrem els tomàquets per dintre i farcirem amb l'amanida, posarem per sobre la vinagreta i servirem ben fresquet.

Bon profit.

1 comentari:

  1. Carai, Eva!!! Quin lluïment! A mi em va passar com a tu, mai l'havia provat, el blat sencer en comptes d'arròs, i aquest nomen surt súper bo! Gràcies per haver provat coses noves a través del repte. I moltíssimes gràcies per tornar a participar! A finals de setmana publiquem les receptes, ok?

    ResponElimina