diumenge, 29 d’abril del 2012

Mongetes amb cloïsses.

Tinc al soci reivindicatiu, no fa mes que demanar...




Ingredients:
400 gr. de mongeta blanca, 500 gr. de cloïsses, 1 ceba, 1 tomàquet madur, 2 alls, oli, julivert,  pimentó dolç i sal.

Preparació:
Courem les mongetes, les haurem de posar a remull el dia abans, i les courem com tinguem costum, jo les faig a l'olla exprés, amb una ceba, un tomàquet i una fulla de llorer.

Col·locarem les cloïsses en un bol amb aigua freda i un grapat de sal, per netejar-les de sorra. Farem una picada amb els alls, el julivert i una mica de sal, reservarem.

En una paella, posarem una mica d'oli i sofregirem la ceba picada ben petita i el tomàquet ratllat. Afegirem una cullaradeta de pimentó, li donarem dos voltes, afegirem les mongetes, la picada, les sofregirem una mica, afegirem les cloïsses i una mica del caldo de coure les mongetes (com un got, no mes), courem fins que les cloïsses s'obrin.

Bon profit.

3 comentaris:

  1. No n'he menjat mai però és una recepta que tinc pendent. Té que estar boníssim! Petons

    ResponElimina
  2. mmm aquesta recepta em recorda a unes llegums que vaig fer amb calamars, segur que està igual de bo!!

    ResponElimina
  3. Fesols blancs: jo en menjaria cada dia i no em cansaria. De debò, a casa meva la meva mare en feia quasi diàriament.
    Nani

    ResponElimina