diumenge, 8 de gener del 2012

Polvorons??? o... Galetes.

En aquest blog col·labora tot-hom, el que no demana alguna recepta, directament em dona la recepta per que la provi, i a mi que m'agraden els reptes els poso tots en marxa, o com a mínim ho intento.

Aquesta me la va fer arribar la meva amiga Susana, per ser exactes em va passar dos receptes, aquesta i una light, però vaig pensar... que carai!!!, es Nadal i fins el dia 9 no recupero la dieta... tant es, no els vaig poder tastar, no vaig arribar a temps.

Es curios, però en teoria eren uns polvorons i al forn van acabar sent galetes.

 


Ingredients:
200 gr. de farina, 200 gr. de mantega a temperatura ambient, 100 gr. de sucre glass, canyella molta, 1 rajolí D'anís.

Preparació:
Amb un batedor, mesclarem la farina tamisada amb la mantega, el sucre, una mica de canyella i l'anís.
Treballarem bé tots els ingredients amb les mans fins que no quedin grumolls i ens quedi una massa llisa.
Farem boletes i les reservarem a la nevera com a mínim una hora tapades amb un drap. Passat aquest temps aixafarem lleugerament les boletes i les fornejarem uns 15 minuts a 150º.

Retirarem els polvorons del forn i els espolsarem amb una mica de canyella i sucre glass.

Bon profit.

5 comentaris:

  1. Jo vaig intentar fer polvorons i van anar a les escombraries, no es podien aprofitar ni per galetes, això si la casa va quedar amb olor de polvorons!!!

    ResponElimina
  2. això de que sigui una recepta i acabi sent una altre em sona... però segur que estaven boníssimes!!! bon any

    ResponElimina
  3. D'això es tracta, que els blocs siguin ben interactius! si no les vas arribar a tastar ja és bona senyal, oi?
    Ara volem la recepta light!

    ResponElimina
  4. Si es podien menjar tant era que fossin polvorons com galetes!
    Nani

    ResponElimina
  5. Mira, encara que vas poder fer la foto!
    Jo no m'he atrevit amb els polvorons.
    Petons.

    ResponElimina