dimecres, 20 de juliol del 2011

Sopa de meló.

No ho puc evitar, sóc sopera (a casa sempre em diuen que tinc sort de no dir-me Mafalda), però fins a fa relativament poc des de Març fins a principis d'Octubre, a casa meva no es menjava sopa... fins que poc a poc he descobert les sopes fredes, el gaspatxo es l'unic que he fet sempre però hi ha moltes altres més que estic descobrint o redescobrint.

Avui us porto una altra recepta de la meva germana.
Espero que us agradi.




Ingredients:
600 gr. de meló, nata líquida (jo l'he posat lleugera, de la marca Puleva), sal, pinyons, panses i pernil salat.

Preparació:
Triturarem el meló amb un polsim de sal fins que quedi molt fi, afegir un rajolí de nata i integrar-ho sense batre-ho molt perquè la nata no es munti. Reservarem en la nevera.

En una paella, saltejarem el pernil salat tallat en tiretes, afegirem els pinyons i les panses, 3 voltes i reservem.

Servirem amb el saltejat per damunt.

Bon profit.

1 comentari: