diumenge, 20 de març del 2011

Pomes al forn.

No sé que faré aquest estiu, per qué al ritme que funciona el meu forn, em fa certa por no poder deixar de fre-lo servir, pasaré una calor..., però ja diuen alló de "sarna con gusto..."

Fa uns dies em vaig enrecordar d'un postre que feia la meva mare cuan jo era petita. Fa molts anys, que ni les menjava ni tans sols m'enrecordaba d'elles. Estan fetes una mica no de memória per qué ja he dit que no m'anrrecordaba pero si amb una mica de "intuició".





Ingredients:
4 pomes golden, sucre, canyella, una mica de suc de llimona, una mica d' aigua.

Preparació:
Rentarem bé les pomes, treurem el cor i les posarem en una safata que pugui anar al forn, omplirem els forats amb una barreja de sucre i canyella. Les regarem amb l'aigua i la llimona. Les vaig ficar al forn fort 200º uns 25 minuts.
Queden totes rebregades, però senceres.

Si he de ser sincera, així les vaig fer, però un cop provades, crec que falta una mica de vi dolç, però no tinc clar si abans de ficar-les al forn o després, seguiré investigant aveure que descobreixo. Si algú ho sap, que m'ho faci saber, gracieeees.

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada