dimecres, 9 de març del 2011

Nata i maduixes o maduixes i nata, depèn de com ho miris.

Res més senzill, ja ho sé, però és que la foto m'agrada i l'altre nit vam fer un sopar familiar i els vaig fer això per postres juntament amb el llom que ja he penjat i unes "patates d'acompanyar" que penjaré quasevol dia d'aquests.




En fi, que tota la complicació que té és tallar les maduixes a rodanxetes conservant les puntes. Muntar la nata, jo ho vaig fer en la thermomix amb la "mariposa" a velocitat 3, sense temps, mirant pel bocal que no es tallés (sóc experta), o en el seu defecte es pot muntar amb la batedora.
Capa de maduixes, capa de nata, capa de maduixes, capa de nata, les puntes adornant i fideitos de xocolata.
Més fàcil i més bó impossible. Que llàstima que jo no pogués menjar!!!

Bon profit
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada